четвртак, 4. септембар 2008.

Ништа од новитета...

Био је то један интересантан дан... Последња два дана на Фејсбуку лупам глупости на оном статусу, чак су ми и доказано већи лупатори од мене одали признање. Хм... Шта да радим, кад је досадно, убиство... И поред тог лупетања, радила сам и неке корисне ствари. Такође, током претходна два дана смо Александра (опште позната као корисник:Lampica) и ја (позната и као корисник:Geologicharka) реновирале портал Науке о Земљи на нашој Википедији. Ја сам прекјуче дошла на идеју да нешто треба променити, а она је затим прошетала мало по осталим Википедијама, нашла неки добар шаблон и онда га превела и... Ту сам се већ погубила, но добро, она је средила тај шаблон, направила супер кутијице, ја сам набацила текст... и направисмо много леп портал. Ја сам касније искористила исте те шаблоне и кутијице, променила им боје, и неке делове, и успела да набацим нов портал, који се зове Геофизика (што је и прилично очекивано од једног геофизичара). :-) Наравно, одмах су реаговали и момци, који су похвалили портале и изјавили да тамо недостаје женска рука, да мало улепша странице. :-)

Елем, да кажем нешто и о поменутим новитетима... Данас сам на Гуглу приметила обавештење да су избацили неки нови браузер, па рекох, што га не бих скинула да пробам. И, наравно, учиних то. Даунлоуд и инсталација су трајали веома кратко па сам убрзо и видела тај новитет. Нарафски, браузер ко браузер, сличног изгледа као и ови остали које поседујем. Разлика је што није преоптерећен дугмићима за напред, назад, лево, десно, и оним менијем који се налази скроз горе. Све је елегантно решено са два дугмета поред оног дела где се куца УРЛ. И сада, ја каква сам, свидео ми се, и рекох да га испробам неко време па ћу видети. Имала сам неке мале замерке, али ништа значајно...

И ондаК се јавио први глас разума, познатији као Немања, који је почео да мумла како то није добро, зато што оптерећује нешто, и онда, пошто ја имам Висту, то ће да направи неку штету нечему... (нисам се ни трудила да га схватим) Нешто касније смо на ИРЦ каналу наше Википедије причали о нечему, када је улетео Михајло са питањем да ли смо видели да је Гугл избацио нови браузер. Онда нам је дао неке линкове, и успео да ме потпуно убеди да га деинсталирам са свог рачунара...

Тако да, због двојице компјутераша, сада ич нисам актуелна...

Нема коментара: