четвртак, 25. септембар 2008.

Коначно мало топлије...

ДаклеМ, данас сам се одушевила... Устајем ја јутрос (поново је дискутабилно питање које је то доба дана, јер ме још увек држи она смис'о за релативистичку и квантну физику) и почињем да кукам зашто ме пробудио телефон (звала Ивана да пита шта радим :-) ) и тако то... И каже ми мајка ко је звао и бла бла, и углавном: договоримо се ми да изађемо до града на кафу, сок и остало, да она види патике, а ја неки дукс који сам пикирала јуче (да га купим). И крећем ја под пуном ратном опремом, у дуксу, јакни, дебљим фармеркама (и осталом зимском гардеробом) и... цркла сам док сам стигла до првог ћошка (а моја кућа је број 3, па видите где је тај ћошак). :-) После сам скинула јакну, нарафски, да се не бих разболела и живела сам срећно до краја живота... не бре то! Купила сам тај нови дУсК :-) И тако... :-)

Е да, ја иначе знам некада и да спремим нешто за јело (тј. знам увек, али ме некада мрзи). Малопре сам од Лалета добила рецепт за хоботницу на српски начин, који у целости преносим: "Састојци: 1 мало прасе (до 15 kg), 1 већа хоботница (око 2 kg) и кромпир. Припрема: док се прасенце врти на ражњу, хоботница се добро посоли и кува са кромпирима. Када је хоботница готова, а прасе печено, изваде се кромпири, вода пролије, а хоботница баци мачкама и керовима, да не зајебавају док мезимо. Рецепт плус: Прасе сервирати уз хладно пиво."

Мораћу да пробам овај рецепАт, чим се укаже прва прилика...

ПС. Додатак (у разговору са Сениором, схватила сам да постоји и пиротски начин спремања хоботнице на српски начин, па га сада додајем)... Састојци: исти. Припрема: Да не арчимо дрва, одемо код комшију и наложимо његов ражањ и сместимо прасе. Пошто од комшију не смемо да узимамо много дрва, хоботнице можемо на кучићи да дамо и некуване, а кромпир помало испечемо кад се направи добар жар и склони прасе. Рецепт плус: Да не би куповали пиво, а ако немамо домаће вино, добра је и вода од Даг Бањицу. :-)

Нема коментара: